Οι 6 τρόποι για πιο υγιεινό τοστ

0
15

Τοστ! Είναι ένα από τα πιο εύκολα σνακ που μπορείς να ετοιμάσεις. Για πρωινό, εύκολο και γρήγορο. Για εκείνη τη στιγμή του δεκατιανού, που ψάχνεις κάτι ελαφρύ να καταναλώσεις. Για την απογευματινή λιγούρα, που δεν λέει να μας αδειάσει τη γωνιά. Για όλες εκείνες τις στιγμές που κάνεις βόλτα στο σπίτι και κάπως πάντα καταλήγεις στην κουζίνα. Αλήθεια, πόσο θρεπτικό είναι το τοστάκι; Προτού βιαστείς να απαντήσεις, σκέψου απλά τα συστατικά που βάζεις ανάμεσα σε εκείνες τις δύο φρυγανισμένες φέτες ψωμιού. Σημερινή μας αποστολή; Να το κάνουμε λίγο πιο υγιεινό και με λιγότερες θερμίδες. Follow Us!

Η αρχή είναι το ήμισυ του παντός
Πριν φτάσεις στη γέμιση, ας ρίξουμε μία ματιά στο ψωμί που επιλέγεις. Σύμφωνα με τους ειδικούς, είναι πιθανόν τα συσκευασμένα αρτοσκευάσματα να “κρύβουν” περιττή ζάχαρη που καθόλου δεν τη θέλεις. Για αυτό, ρίξε μία προσεκτική ματιά στην ετικέτα της συσκευασίας. Από την άλλη, μην ξεχνάς ότι η ολική άλεση αγκαλιάζει τη σιλουέτα σου, τη φροντίζει και ενεργοποιεί τις καύσεις του οργανισμού σου. Δεδομένο. Παράλληλα, μπορείς να δοκιμάσεις πολύσπορο ψωμί που θα διεγείρει τον μεταβολισμό σου, αλλά και εκείνο με τα δημητριακά, για ακόμα περισσότερα οφέλη. Στη σιλουέτα σου κυρίως.

Με τα γαλακτοκομικά τι γίνεται;
Θα χρειαστείς μόλις λίγα δευτερόλεπτα για να διαπιστώσεις ότι ο πάγκος τυριών στο σούπερ μάρκετ είναι κάτι παραπάνω από γεμάτος. Και λίγα παραπάνω λεπτά, για να επιλέξεις αυτό που ταιριάζει στο τοστάκι σου. Ξέχνα το κασέρι και την γραβιέρα, όσο και αν αγαπάς τον αλμυρό τους χαρακτήρα. Το μυστικό για λιγότερες θερμίδες βρίσκεται στα χαμηλά λιπαρά. Δοκίμασε, πειραματίσου και βρες αυτό που ταιριάζει καλύτερα στον ουρανίσκο σου.about:blank

Μην ξεχνάς την πρωτεΐνη!
Μπορεί οι θερμίδες μερικών πρωτεϊνούχων τροφών να μην σου γεμίζουν το… μάτι, όμως, έχουν μία πολύ σημαντική ιδιότητα: σε κάνουν να αισθάνεσαι χορτάτη για μεγάλα χρονικά διαστήματα, ενώ ταυτόχρονα ο μεταβολισμός σου ενεργοποιείται. Βάλε, λοιπόν, ένα βραστό αβγό ανάμεσα στο ζεστό ψωμάκι σου.

Η ώρα της γαλοπούλας
Εκείνου του συστατικού που προσθέτει γεύση, χωρίς να τσαλαπατάει στην προσπάθεια σου να αδυνατίσεις. Αν ο ουρανίσκος σου σαγηνεύεται από ιδιαίτερα αρώματα και μπαχαρικά, δοκίμασε την καπνιστή. Συνδυάζει γεύση και ελάχιστες θερμίδες.

Spread θα βάλεις;
Μήπως το μυαλό σου ταξιδεύει ανάμεσα σε μαγιονέζα και κέτσαπ; Forget It -και άδειασε με την ευκαιρία την κουζίνα σου από αυτές τις sauces. Μία κρέμα από αβοκάντο θα απογειώσει τη γεύση του τοστ, ενώ θα χαρίσει μεγάλη ποσότητα καλών λιπαρών οξέων και φυτικών ινών στον οργανισμό σου. Και ένα καταπράσινο χρώμα που θα ικανοποιήσει και τον αμφιβληστροειδή σου. Διπλή απόλαυση!

Θες και γαρνιτούρα;
Αν ναι, τότε μερικά chips λαχανικών στον φούρνο είναι αυτό που χρειάζεσαι! Νόστιμα, πολύχρωμα, τραγανά, light και πολύ εύκολα να τα φτιάξεις.  

Πηγή: tlife.gr